Subject: Siilisaba kinnisasjale mahasõidu rajamise võimalikkusest
From: "Tiiu Arula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 16:01:15 +0300

Tere

Maa-ameti poole on pöördunud Harju maakonnas Lääne-Harju vallas Keelva külas 
asuva Lääne-Vossa kinnisasja (katastritunnus 29501:007:0878) omanik, et 
tagada juurdepääs avalikult kasutavalt riigi omandis olevalt 11195 Keila – 
Keila-Joa teelt (29501:007:0482). Pöördumise põhjuseks on soov pikendada 
riigile kuuluval Siilisaba kinnisasjal (katastritunnusega 29501:007:1639) 
olevat servituudi ala (joonisel 1 sinisega märgitud asukoht), kuna ei saanud 
Aedevahe kinnistu (29501:007:1291) omanikuga kokkulepet servituudi 
seadmiseks. Reaalservituudi seadmiseks sõlmiti Rapla notar Kille Piiburi 
poolt 17.07.2023 leping ja asjaõigusleping ning kinnistamisavaldus, mis 
registreeriti notari ametitoimingute raamatus numbriga 1238. Joonisel 1 
punasega märgitud asukohas puudub mahasõit riigiteelt. Lääne-Vossa omanik 
soovib muuta kinnistu osaliselt elamumaaks. Liiklusohutuse kaalutlustel 
oleks Siilisaba ja Lääne-Vossa kinnistutele ühine juurdepääsu tagamine kõige 
mõistlikum, kuna Aedevahe kinnistu omanik keeldub servituudi seadmisest 
Lääne-Vossa kinnistu kasuks.

Seoses sellega palume Transpordiameti eelhinnangut, kas asendiplaanil 
kajastatud asukohas ja millistel tingimustel on 11195 Keila – Keila-Joa 
teele mahasõidu rajamine võimalik.

Lugupidamisega

Tiiu Arula

peaspetsialist | kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo

5308 1485 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.